wordpress-plugins


افزونه وردپرس چیست؟

افزونه های وردپرس فایل های نصبی هستند که می توان روی وردپرس نصب کرد و امکانات جدیدی به سایت اضافه کرد. شما می توانید برای افزودن امکانات پیشرفته به سایت، بدون نیاز به کد نویسی با افزونه ها این کار را انجام دهید. زحمت افزودن امکان جدید به سایت تنها چند کلیک کردن ساده است!

قالب وردپرس چیست؟

قالب وردپرس، در اصل همان ظاهر سایت است که کاربران آن را مشاهده می کنند. در وردپرس شما به راحتی می توانید از بین هزاران قالب موجود در اینترنت، طرح مورد علاقه خود را پیدا کنید و روی سایت نصب کنید. البته اگر به دانش طراحی قالب تخصص دارید، حتی می توانی قالب اختصاصی خود را برای سایت خود طراحی کنید. البته ما در این زمینه تخصص داریم و در صورتی که دوست داشتید قالب اختصاصی خود را داشته باشید، می توانید سفارش طراحی قالب وردپرس را برای ما ارسال کنید.

مزایای وردپرس چیست؟

کاهش هزینه: علاوه بر راه اندازی کم هزینه سایت، دیگر نیازی نیست که برای هر تغییری که می خواهید در سایت انجام دهید، به شرکت طراح سایتخود مراجعه کنید. وردپرس این امکان را به شما می دهد که هر زمان خواستید، تغییرات خود را درون سایت ایجاد کنید، مطالب جدید در سایت منتشر کنید، کاربران خود را مدیریت کنید، به نظرات رسیدگی کنید و … .

ظاهر زیبا: در سطح اینترنت هزاران قالب مخصوص وردپرس وجود دارد که شما می توانید انتخاب کنید و روی سایت خود پیاده سازی کنید. اما وردپرسامکان اینکه قالب سفارشی خود را طراحی و استفاده کنید را نیز دارد.

مدیریت آسان: شما به راحتی می توان سایت خود را در هر جا که هستید، چه با کامپیوتر و چه با موبایل، سایت خود را مدیریت کنید و نیازی به هیچ گونه برنامه جانبی ندارید.

ارتباط با شبکه‌های اجتماعی: وردپرس و افزونه‌های جانبی آن به شما این امکان را میدهند که بصورت خودکار سایت خود را به شبکه‌های اجتماعی بزرگ مانند توییتر، فیسبوک و یوتیوب متصل کرده و مشتریان خود را از تغییرات سایت خود باخبر سازید.

سئو عالی: وردپرس به شدت به صورت استاندارد کد نویسی شده است تا سئو سایت شما را هر چه بیشتر بهبود ببخشد تا در نتایج گوگل بهترین جایگاه را داشته باشید. البته سئو فقط به سیستم مدیریت محتوای انتخابی شما محدود نمی شود و موارد زیاد دیگری نیز در این بخش سهیم هستند.

بروزرسانی رایگان: وردپرس یکی سیستم مدیریت محتوای کاملا رایگان است و بسیار در به روز رسانی و رفع مشکلات احتمالی فعال است. شما می توانید تمام این به روز رسانی ها را به صورت رایگان دریافت و با یک کلیک نصب کنید!

امنیت: وردپرس از امنیت بسیار بالایی برخوردار است. اما به دلیل اینکه امنیت یک مسئله نسبی است و هیچ وقت صد در صد نخواهد بود، وردپرس هر روز مشکلات وردپرس را بررسی می کند و در به روز رسانی ها رفع می کند. علاوه بر تیم وردپرس، برنامه نویس های زیادی در جهان هستند که روی امنیت وردپرس کار می کنند. علاوه بر اینکه وردپرس به خودی خود تا حد زیادی ایمن است، افزونه هایی برای ایمن تر کردن سایت نیز وجود دارد تا سایت خود را امن تر کنید.

انعطاف پذیری وردپرس: وردپرس، یکی از منعطف ترین سیستم های مدیریت محتوای جهان است که افراد خواهند توانست آن را برای کاربری دلخواه خود ویرایش کنند.

کاربرد های وردپرس:

پیش تر اشاره کردیم که وردپرس امکان راه اندازی انواع مختلف وب سایت ها را دارا است. حالا چند مورد از آن ها را بیان می کنیم:

  • طراحی سایت‌های شخصی
  • طراحی سایت های شرکتی
  • طراحی سایت‌های خبری
  • طراحی سایت‌های عکاسی و نمونه کار
  • پیاده‌سازی فروشگاه‌های آنلاین
  • پیاده سازی شبکه اجتماعی
  • پیاده سازی انجمن
  • طراحی سایت های دانلودی
  • و …

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *